Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  اجاره سوله،خريد سوله،خريد سوله در تهران،اجاره سوله اطراف تهران اجاره سوله،خريد سوله،خريد سوله در تهران،اجاره سوله اطراف تهران

سوله ایرانی

اجاره سوله در فضاي مجازي

با گذر زمان و افزايش تكنولوژي ها در حوزه هاي مختلف و مخصوصا پيشرفت هاي چشمگيري كه در عرصه اينترنت و فضاي مجازي شاهد آن هستيم لازم است در حوزه املاك هم از اين فضاي مجازي استفاده كنيم.

با توجه به شيوع ويروس كرونا و همه گيري آن بيشتر كسب و كارها مسير خود را از روش هاي سنتي به سمت روش هاي اينترنتي تغيير دادند و اين موضوع هم سبب شده تا سرعت اين تغيير گرايش بيشتر شود بطوري كه تقاضا براي ساخت سايت و اپليكيشن و امثال آن روز به روز در حال افزايش است.

در همين راستا در حوزه املاك نيز برخي از افراد نسبت به راه اندازي وب سايت و عرضه نمودن خدمات خود اقدام نموده اند كه در حقيقت با بررسي هاي صورت گرفته اين افراد از پيشرفت هاي خوبي هم برخوردار شده و نتيجه اينكه درآمدشان بيشتر شده و كاملا از اينكه وارد فضاي مجازي شده ا ند راضي و خشنود هستند.

در واقع همين حالا اگر در گوگل خريد و فروش يا رهن و اجاره املاك را سرچ كنيد بي شك با موارد بسيار زيادي  املاكي را مشاهده مي كنيد كه فايل هاي خريد و فروش و رهن و اجاره در وب سايت آنها منتشر شده و البته مخاطبين و مشتري هاي زيادي هم به اينگونه سايت ها مراجعه مي كنند.

با تحقيقاتي كه انجام شده در موضوع املاك صنعتي و اجاره سوله سايتهايي كه موفق شده اند در صدر سرچ اينترنت و گوگل قرار بگيرند مي توان به سوله تاپ ، املاك صنعتي سوله ، سوله چي و غيره اشاره نمود.

در بين اين وب سايت ها در ارتباط با اجاره سوله ، سايتي كه پشتوانه قوي و محكمي دارد و در واقع زير مجموعه يك شركت و موسسه قديمي با سابقه عالي مي باشد همان سوله تاپ مي باشد كه املاك صنعتي فتح سالهاست كه در اين عرصه فعاليت مستمر و درخشاني دارد. البته سايتهاي ديگري كه اشاره شد هم از تجربه خوبي برخوردارند و نسبتا از سابقه خوبي هم برخوردارند اما قدمت و خدماتي كه املاك فتح به مشتريان ارائه مي كند قابل مقايسه با هيچكدام از ديگر املاك نيست.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/4 ساعت: ۱۰ توسط:soleyeirani :